NAČIN PLAĆANJA, dinarski (po srednjem kursu NBS na dan uplate) :
UKOLIKO STRANKA NE REGULIŠE OBAVEZU PLAĆANJA NAJKASNIJE 21 DAN PRE POLASKA NA PUT AUTOMATSKI ĆE SE SMATRATI DA JE ODUSTALA OD PUTA I POSTUPIĆE SE PREMA OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA ORGANIZATORA.
Troškovi otkaza rezervacije naplaćuju se po otkaznoj skali (minimalni iznos 2000 dinara po odrasloj osobi bez obzira na razlog otkaza), osim kada aranžman otkazuje organizator putovanja. Svaka promena rezervacije (imena putnika, smeštajnog objekta i datuma boravka) tretiraće se kao otkaz aranžmana i naplaćivati u skladu sa ugovorom o putovanju i Opštim uslovima putovanja.
Na “low cost” letovima i individualnim aranžmanima minimalni troškovi otkaza iznose 60% vrednosti aranžmana bez obzira na datum otkaza.
Sve rezervacije se rade isključivo na upit. Prilikom rezervacije putnik uplaćuje akontaciju koja mu se vraća u roku od 72h ukoliko hotel/partner u inostranstvu ne potvrdi rezervaciju ili ponudi alternativni smeštaj ili ne postoji mogućnost obezbeđenja avio karte. Smatra se da je putnik upoznat i da se saglasio, da se za nepotvrđen hotel / avio kartu rezervacija automatski stornira i prestaje pravno dejstvo ugovora o putovanju.
Obratite pažnju na dužinu važenja pasoša. Za mnoge destinacije PASOŠ MORA DA VAŽI MINIMUM 6 MESECI od datuma izlaska iz zemlje krajnje destinacije (ili zemlje zadnjeg tranzita). Više informacija na www.mfa.gov.rs
Putnici su u obavezi da se 24h pre početka putovanja informišu o tačnom vremenu i mestu polaska (ili na sajtu organizatora).
Na low cost letovima putnici su dužni da preuzmu avio karte i bording-kartu pre leta (lično u agenciji ili da zatraže na mail) i da ih imaju kod sebe na aerodromu. Doplate za dodatne usluge (priority check in, prtljag, odabir sedišta u avionu i sl…) iskazane su prema cenovniku avio kompanije na dan sastavljanja program, podložne su promeni i plaćaju se pre cenovniku avio kompanije u trenutku bukiranja istih.
Na čarter letovima se avio karte ne izdaju, već putnik dolazi samo sa pasošem na odgovarajući check in šalter avio kompanije.
Na mesto polaska-aerodrom dolazi se 3 sata ranije u odnosu na objavljeno vreme letenja.Sva vremena u programima putovanja data su po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
Deca do 2. godine nemaju zasebno sedište (sede kod roditelja).
Dozvoljeni prtljag (ukoliko drugačije nije navedeno u programu putovanja):
Dozvoljen je 1 komad ručnog prtljaga manjih dimenzija (40x20x25cm) i težine do 4kg, osim ukoliko programo nije drugačije naglašeno. Na čarter letu Air Serbia dozvoljen je jedan prtljag maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 7 kg. Deca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne garantujemo mogućnost zadržavanja na granici, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE).
Prevoz kućnih ljubimaca moguć je prema uslovima avio kompanije i uz obaveznu doplatu (cca.100€). Klijent je u obaveze da poseduje svu opremu u skladu sa zahtevima avio kompanije, transportnu torbu i sl.
Za ovo putovanja važe Uslovi prevoza avio kompanije. Smatraće se da je putnik je potpisom ugovora o turističkom putovanju upoznat i saglasio se sa istim. Eventualna oštećenja prtljaga putnik je u obavezi da odmah prijavi nadležnoj službi na aerodromu i za iste odgovara isključivo avio prevoznik.
Transferi i razgledanja biće organizovana javnim prevozom, taksi vozilima, limo servisima, mini busevima i standardnim autobusima. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. promena reda letenja, radnog vremena lokaliteta, muzeja, prodavnica i šoping centra, gužve na granicama, gužve u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, praznika, velikih hepeninga…) i nema obavezu refundacije nepruženih usluga ako su predhodno plaćene dobavljaču.
Kategorija hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.
NAPOMENA ZA ZEMLJE SA PRETEŽNO MUSLIMANSKIM STANOVNIŠTVOM: kuhinja je za razliku od naše manje pikantnija, na meniju je uglavnom povrće i voće, testenine, mlečni proizvodi, a manje mesa i mesnih prerađevina. Izbor hrane zavisi od kategorije hotela !
Ishrana na bazi švedskog stola je uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.
Kod hotela niže kategorizacije moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela, a kod privatnog smešta je po pravilu obavezna i iznosi uobičajno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju. Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu.
Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.
Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Privatni smeštaj po pravilu nije opremljen peškirima i potrošnim materijalom.
Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.
Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.
Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.
NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.
VAŽNO : VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DRŽAVE KRAJNJE DESTINACIJE KAO I TRANZITNIH ZEMALJA.
MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Ako drugačije nije navedno aranžman je grupni i kalkulacija je radjena na bazi minimum 20 putnika na redovnim linijama, a u slučaju čarter leta 130 putnika po smeni i 900 putnika u sezoni. Za individulane aranžmane je minimum za realizaciju 2 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.
Kontaktirajte Nas!
Sajt www.retroravel.rs je informativan. Iako nastojimo da redovno ažuriramo informacije, moguće je da postoje odstupanja u trenutno važećim podacima. Molimo vas da proverite sve prikazane sadržaje lično u agenciji, telefonom ili putem e-maila.
Srdačno, Vaš Retro tim.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in